Kelionių draudimas
Vykstant į užsienį svarbu turėti draudimą, kuris padengtų finansinius nuostolius ligos atveju, susižeidus, praradus bagažą. Kelionių agentūroje pasiūlys Jūsų kelionei aktualiausią draudimą. Dirbame su draudimo kompanija Gjensidige.
Jūs galite rinktis šiuos kelionių draudimus:
Šis draudimas galioja, kai kelionės užsienyje metu patiriate medicininių išlaidų. Atsitikus draudžiamajam įvykiui – ūmiai ligai ar kūno sužalojimui, turite kreiptis į artimiausią gydymo įstaigą. Draudimo kompanija kompensuos Jūsų išlaidas, patirtas:
- transportuojant medicinos transportu iki gydymo įstaigos;
- gydantis medicinos įstaigoje;
- perkant paskirtus medikamentus;
- prireikus odontologinės pagalbos;
- skubios pagalbos nėštumo komplikacijos atveju;
- pervežant į Lietuvą, kai reikalinga medikų palyda ir gydymas ligoninėje;
- lydinčio asmens kelionės atveju;
- parvežant vaikus, likusius be suaugusiųjų priežiūros, namo;
- repatrijuojant palaikus.
Ūmios ligos ar kūno sužalojimo atveju, kai būtinoji medicinos pagalba teikiama ligoninėje, arba mirties atveju apie įvykį būtina pranešti Gjensidige raštu per 24 valandas. Pranešdami apie įvykį nurodykite nukentėjusiojo asmens draudimo liudijimo numerį, vardą, pavardę, šalį, kurioje įvyko įvykis, įstaigos, kurioje tuo metu yra apdraustasis, pavadinimą, fakso ir telefono numerį, el. pašto adresą. Jeigu būtinoji medicinos pagalba suteikiama ambulatorinėje gydymo įstaigoje, už suteiktas paslaugas galima susimokėti pačiam. Grįžę iš kelionės, pateikite Gjensidige gydymo įstaigų pažymas ir dokumentų, patvirtinančių suteiktų medicinos paslaugų apmokėjimą, originalus.
Šis draudimas galioja, kai kelionės metu apdraustasis patiria kūno sužalojimą, tampa neįgalus ar miršta. Jeigu kelionėje patyrėte kūno sužalojimą, nedelsdami kreipkitės į artimiausią gydymo įstaigą. Grįžę iš kelionės, informuokite Gjensidige raštu ir pateikite užsienio medicinos įstaigų dokumentus, kuriuose turi būti nurodyta įvykio data ir kūno sužalojimo diagnozė. Jūsų draudimo išmokos dydis priklausys nuo patirto kūno sužalojimo.
Jei dėl svarbių priežasčių (pvz., ūmaus sveikatos sutrikimo ar kelių eismo įvykio kelionės dieną) negalite išvykti į iš anksto suplanuotą ir apmokėtą kelionę, įvertinus draudimo sutartyje numatytą išskaitą ir kelionės organizatoriaus kompensuotas sumas, ir Gjensidige atlygins Jums sumą, kurią jau buvote sumokėję už kelionę.
Jei jau išvykus kelionę nutraukiate dėl ūmios ligos arba artimų giminaičių mirties, Gjensidige padengs Jūsų išlaidas, skirtas iš anksto apmokėtoms, bet dėl kelionės nutraukimo nepanaudotoms paslaugoms (pvz., nakvynė viešbutyje ar ekskursija).
Sužinojus apie neišvykimą ar kelionės nutraukimą, prašome Jūsų per 2 darbo dienas raštu informuoti Gjensidige ir kelionių organizatorių apie įvykį. Rekomenduojame atsisakyti nepanaudotų kelionės bilietų ir viešbučių rezervacijos, kad sumažintumėte papildomus finansinius nuostolius. Per 5 darbo dienas nuo įvykio dienos prašome Gjensidige pateikti įvykį pagrindžiančius dokumentus (pvz., medicinos įstaigos pažymą).
Jūsų kelionė susideda iš kelių skrydžių? Jeigu atsitinka taip, kad pirmasis lėktuvas vėluoja ir todėl nespėjate į kitus skrydžius, Jums galios kelionės jungties draudimas. Gjensidige kompensuos tas draudžiamojo įvykio išlaidas, kurių neatlygins kelionės organizatoriai. Pavyzdžiui, apmokės už bilietų keitimą arba naujų įsigijimą ir už papildomą nakvynę. Grįžę iš kelionės, informuokite Gjensidige raštu ir pateikite įvykį patvirtinančių dokumentų originalus (pvz., lėktuvo bilietą, raštą iš oro bendrovės)
Sakykime, Jūs skrendate iš Vilniaus į Frankfurtą. Prieš kelionę Vilniaus oro uoste sužinote, kad Jūsų skrydis į Frankfurtą vėluoja arba yra atšauktas. Tokiu atveju Jums galios kelionės atidėjimo, atšaukimo draudimas. Būtų apmokėtos kelionės bilietų keitimo ar naujų bilietų įsigijimo išlaidos, siekiant nuvykti į galutinį kelionės tikslą. Grįžę iš kelionės, informuokite Gjensidige raštu ir pateikite įvykį patvirtinančių dokumentų originalus (pvz., lėktuvo bilietus, raštą iš oro bendrovės)
Šis draudimas galios, jei Jūs netyčia padarytumėte žalą trečiojo asmens sveikatai, gyvybei ar turtui (pvz., slidinėdami netyčia ką nors sužeistumėte). Atsitikus draudžiamajam įvykiui, jeigu to reikia, nedelsdami kreipkitės į skubiosios pagalbos tarnybas. Ne vėliau kaip per 24 valandas apie įvykį praneškite Gjensidige.
Jeigu kelionėje praradote kelionės bilietus, pasą, vairuotojo pažymėjimą ar transporto priemonės dokumentus, Jums galios šis draudimas. Gjensidige padengs Jūsų prarastų dokumentų ar jų dublikatų įsigijimo užsienyje išlaidas. Grįžę iš kelionės, informuokite Gjensidige raštu ir pateikite įvykį ir išlaidų apmokėjimą patvirtinančių dokumentų originalus.
Jeigu Jūsų bagažas užsienio oro uoste vėluoja daugiau kaip 12 valandų, Gjensidige atlygins Jums tuo metu labiausiai reikalingų daiktų (pvz., higienos priemonių) įsigijimo išlaidas, neviršijančias draudimo sumos.Jeigu Jūsų bagažas yra prarastas ar sunaikintas ir nepristatomas per 21 dieną nuo vežimo grafiko, pagal pateiktus daiktų įsigijimo kvitus bus atlyginti Jūsų finansiniai nuostoliai, kurių nepadengs vežėjas ar kelionės organizatorius.Apie įvykį nedelsdami praneškite oro linijų bendrovės atstovui ir gaukite iš jo įvykį patvirtinančius dokumentus, kuriuose turi būti nurodyta įvykio data, faktinis bagažo pristatymo laikas ar patvirtintas bagažo praradimo/sunaikinimo faktas.
Jeigu kelionės užsienyje negalite tęsti, nes Jūsų automobilis buvo pavogtas ar sugadintas, Gjensidige padengs Jūsų grįžimo į Lietuvą ir papildomos nakvynės užsienyje išlaidas. Grįžę iš kelionės, informuokite Gjensidige raštu ir pateikite įvykį ir apmokėjimą patvirtinančių dokumentų originalus.